I det siste

Jeg ser jo det at mitt største talent ikke er å blogge om alt som skjer…

Dette har skjedd siden sist:

Thanksgiving i Pennsylvania, jul i Alabama, og nå er det et nytt år og alt.

Jeg er forresten fylt 18 år og! Yaay. Fikk ikke sertifikatet, men joda ellers kan jeg ikke gjøre noe annerledes i USA. 18 års dagen er nok mer viktig i Norge enn den er her, og jeg feirer heller med alle kjente når jeg kommer hjem.

Jeg har bare 4 måneder igjen og begynner å bli veldig klar for sommer. Hjemlengselen er enda der, men jeg vet at jeg er over halvveis og har et av mine beste år i vente når jeg kommer hjem til Norge. Tenk å snart være ferdig med videregående utdannelse. Det går så ufattelig fort.

Nå skriver jeg egentlig bare ned alt som streifer gjennom hodet mitt, men det er jo egentig godt å bare få det ut. Jeg hadde bursdag denne onsdagen (15.01) og det var vell høydepunktet i januar. Men det ser ut til at det er et event som jeg kan se frem til hver månede frem til jeg drar hjem og det får tiden til å gå fortere. I februar er valentines day.. Om jeg blir en av de heldige med en valentine er veldig usikkert, men det er en del av amerikansk kultur å feire, så jeg får kanskje en avslappende dag hjemme med film og iskrem om jeg ender opp ensom. Haha. I mars har vi spring break og prom. Dette kommer til å bli helt sykt. Jeg har allerede kjøpt kjole og har en følelse om at det blir litt mer classy enn homecoming var. Og kanskje bare kanskje har jeg en date denne gangen, sånn at det ikke blir like pinsomt som homecoming. Og da ønsker jeg selvfølgelig bli spurt på en søt måte.

BildeBilde

Når det kommer til spring break skal jeg endten på ferie til stranden eller til et sommerhus til en venninne. Det er ikke så alt for lenge til jeg kan begynne å gå i sommerklær her, men spring break skal bli ekstra deilig. I april er det påske ferie og vi skal nok ha fint nok vær til å sløve ved bassenget noen dager. I mai skal jeg til Hangout festivalen. Dette er i Gulf shores go virker helt urealistisk. En helg på stranden med to venninner go en mamma. Artister som Jack Johnson, Outkast, The Black Keys, Wiz Khalifa og Bastille kommer og jeg er ufattelig spent på det.

Bilde

Alt går egentlig veldig fint for tiden, men har enda hjemlensel og teller ned dager til hjemreise men samtidig hvor mange dager jeg har igjen av å nyte Amerika.

Et hjelpsomt innlegg kommer etter dette.

Leave a Reply

