Homesick

Ja, da har hjemlengselen begynt.. Jeg trodde faktisk ikke det kom til å skje med meg, men her sitter jeg og tenker på alt jeg går glipp av, alle menneskene jeg savner og ikke minst hvor lett det var å kjenne alle skikker og lignende i landet jeg bodde i. Jeg har følt hjemlengselen krype oppover ryggen før, men det er først nã som alle er kjempe travle at det virkelig slår inn.. 

Jeg vil ikke vise noen her at jeg har hjemlengsel, for det kan bli tolket som at jeg ikke vil være her lengere, men det er jo ikke slik det er! Jeg elsker denne plassen, jeg elsker hvordan alle er virkelig imøtekommende og tar meg inn som datter og venn.. Men jeg savner å være den ordentlige datteren, og jeg savner vennene mine på Wang og på Finnsnes.. 

Jeg aner selv ikke hvor jeg havner når jeg kommer hjem, men jeg håper på at Wang godkjenner alle fagene mine og at jeg får komme tilbake der. Det er faktisk bare 6 måneder igjen dere.. Og nå skal jeg lære å kjøre og alt, så det går nok fort. 

Bilde

 

Foto: Mamma

Når jeg kommer hjem er jeg myndig, jeg har lappen og jeg kommer til å bruke all tid jeg har med venner, mamma og min kjære bror! Hvem vet hva som skjer etter det.. Jeg er spent!

Leave a Reply

