Homecoming

Jeg hadde det veldig gøy på dansen, selvom det var en smule “ghetto” når det kom til dansingen for min del.. Man kan vell si at det kan sammenlignes med Miley Cyrus og Robin Thicke Den beste delen tror jeg at var bildene som ble tatt før middag og dans! Her er et par bilder! 

Bilde

Sarah, Fleur, meg

Bilde

 

Helt forferdelige fjes, men dette er jentegjengen min!

Bilde

 

Meg med mine vakre søsken!

Bilde

 

Bilde

Bilde

Bilde

Det kommer enda et innlegg fortløpende

Leave a Reply

