Homecoming Week – Bildedryss

Denne uken er det Homecoming week hos Bob Jones. Jeg har hatt det kjempegøy frem til nå og gleder meg veldig til fotballkamp fredag kveld og den store dansen på lørdag.

Her er enda et lite bildedryss, men kun fra denne ukens homecoming begivenheter

Bilde

Mandag var Hick Day og alle skulle kle seg som bondeknøler

Bilde

Tirsdag var Character day og de fleste var ganske kreative. Her er meg som hockeyspiller og Lauren som Batgirl

Bilde

Onsdag var Toga dag for seniors, Cavemen day for juniors, Hawaiian for Sophomores og Western for Freshmen

På onsdag var også den årlige Egg war’en.. Juniors møter seniors og alle kaster egg på hverandre og det tok helt av.. Jeg er så heldig som får være en del av alt dette.

Bilde

Bilde

Egg war

Bilde

Torsdag var #TBT eller også kalt #throwbackthursday da alle skulle kle seg enten som de gjorde som barn eller som de gjorde for mange tiår siden! Jeg valgte å kle meg som en “biker girl” fra 70 tallet mens venninnene mine dukket opp i matchende skjørt med puddler på fra 50-tallet!

Jeg skrev faktisk en tekst om dette i en av klassene mine, som lesere fra norge er velkomne til å lese! Dere finner den HER!

Idag på kvelden så vi en helt fantastisk Homecoming parade men bildene fra dette kommer med bilder fra helgen!

Imorgen skal jeg til den store fotballkampen kledd i hvitt, skal ta masse bilder denne helgen og oppdatere på søndag eller tidlig neste uke!

Savner alle der hjemme, klem fra Amerika!

Leave a Reply

