Alt i orden?!

Da befinner jeg meg i varmere strøk.. Mer nøyaktig Hellas. Jeg sitter på en bar som har datamaskiner til utlån fordi jeg selvfølgelig var smart nok til å legge igjen min egen data hjemme. Men over til noe helt annet;

 

I det forrige innlegget sa jeg at jeg hadde noe å fortelle.. En liten overraskelse. Jeg har endelig fått alt bekreftet!! Jeg drar til USA den 23.  … Altså om 5 dager, og jeg sitter enda her i Hellas og nyter livet max. Vi fant ut at jeg måtte bestille en ny bilett hjemover fordi jeg da ikke ville vært hjemme i Norge før den 25. med min første billett. 

Og enda en ting som er i orden er skoleplassen min! ENDELIG.

Jeg skal gå på en katolsk privatskole som heter Pope John Paul ll. Vertsfamilien min har til og med funnet ut at de kjenner to jenter som går der. Da vil jeg ikke være alene på skolen de første dagene. 

Men skolen kan jeg kanskje fortelle mer om når jeg har opplevd den i person! 

Jeg kan skrive mer detaljert om alt når jeg kommer meg hjem til min egen data og æ,ø og å! 

Nå nærmer reisen seg med stormskritt, bli med da vell! 

 

 

 

Leave a Reply

