Utålmodig

Bilde

Nå nærmer sommerferien seg med stormskritt og jeg blir bare mer og mer klar for å dra til statene!

Jeg snakker med Chrystal med veldig korte mellomrom fordi vi begge har så mye å glede oss til. Vi snakker mye om alt det jeg kommer til å oppleve under oppholdet mitt og jeg blir jo ikke mindre utålmodig av dette.

Vi snakker om at jeg skal få oppleve plasser som Florida, New York og til og med få feire jul i Canada! Jeg er selvfølgelig evig takknemlig for at de vil gå gjennom så masse bry for at året mitt skal bli perfekt.

Jeg sitter selvfølgelig også og drømmer meg bort i tanker om Prom, Valentines osv.

 

 

I Statene er det vist mye større med høytider som Valentines og Halloween.. Jeg gleder meg ordentlig til å ta del i alle aktiviteter i sammenheng med dette sammen med venner eller familien jeg skal bo med..

Allerede den kommende helgen er det duket for forberedelsehelg med de andre EF elevene.. Jeg er faktisk på Team Orange!

Bilde

Gleder meg til å møte nye, fine folk ikledd orange på fredag!

2 comments


Leave a Reply

