Avreisemøte og preparation weekend coming up

Image

Nå er det bare noen uker til det er avreisemøte og preparation weekend her i Oslo, og jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å bli passelig nervøs. Det kommer til å være mange nye mennesker jeg plutselig skal være med en hel helg og alle kommer dit like uvitende om hva som kommer til å møte oss.

Jeg gleder meg til å få satt meg ordentlig inn i hva det egentlig er jeg hiver meg ut på, men det gledes vell mest fordi jeg er en utrolig utålmodig person, og kunne like greit dratt til USA om en time.. Jeg er klar!

Jeg har jo som nevnt tidligere vært i kontakt med en familie jeg kjenner fra før som bor i statene og vi håper selvfølgelig alt ordner seg med skoleplass osv der. Jeg kommer til å fortelle mer om familien i det neste innlegget jeg skriver, som sikkert blir allerede i kveld. Det er jo så mye å fortelle!

Leave a Reply

