Følg meg gjennom året i USA

Hei! Mitt navn er Siri.. Jeg er en 17 år gammel jente fra Oslo..

Jeg skal ha et utvekslingsår i USA og lager derfor denne bloggen for å vise venner og familie hva jeg holder på med i statene. Jeg er enda i prosessen der vi finner ut hva slags skole jeg skal inn på f.eks. Jeg har egentlig en vertsfamilie allerede og det er da meningen å finne de beste mulighetene for meg i nærheten av denne familien. Jeg kommer kanskje til å oppdatere hver uke, jeg skal i allefall gjøre så godt jeg kan for å fortelle om alle opplevelsene mine mens jeg er borte.

Jeg tenkte at jeg kan skrive litt om hvordan alt skjer helt fra begynnelsen.. Altså med påmelding, preparation weekend og hvordan EF går frem for at vi skal komme oss gjennom alle stegene lettest mulig.

Så egentlig er det bare å begynne å følge med på det som kan bli den største opplevelsen i hele livet mitt.

Leave a Reply

